16. ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA

Starosta města Jiříkov svolává 16. ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA MĚSTA, které se koná v úterý 28. února 2017 od 16:00 hodin  v zasedací místnosti MěÚ Jiříkov


PROGRAM
1.    Zahájení
2.    Kontrola usnesení z minulých zasedání
3.    Dotazy a připomínky občanů
4.    Majetkové záležitosti Města Jiříkova
5.    Usnesení finančního výboru Zastupitelstva města Jiříkova
6.    Finanční záležitosti Města Jiříkova
7.    Různé
8.    Diskuze Zastupitelstva města Jiříkova
9.    Závěr

Info LNaP, a.s.

V důsledku úprav služeb  našeho dodavatele  na telefonické služby  O2 dojde dne 7. března  (úterý) 2017 v rozmezí od 09:00 – 15.00 hodin k přerušení telefonických služeb na adrese U Nemocnice 1298/6, Rumburk, PAVILON I (u bazénu).
 V tomto časovém rozmezí nebude možné se telefonicky spojit přes pevnou linku s ústřednou, oddělením (CHIR, PED, GYN-POR) a ambulancemi v tomto pavilonu.

Budete-li mít jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat  e-mailem na adrese Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , nebo  tel.č. 412 359 511
Přijměte, prosím, naši omluvu za případné komplikace, které Vám plánovaný výpadek služeb může způsobit.
Předem Vám děkujeme za pochopení.


Eva Houfová
sekretariát ředitele
Lužická nemocnice a poliklinika, a.s.

tel.: 412 359 511, 412 359 520
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Volná pracovní místa

Nabídka pracovních míst v Domov "Srdce v dlaních" - sociální služby Jiříkov. Více v přílohách.

Přílohy:
SouborPopisVelikost
Download this file (volná pozice POP.pdf)volná pozice POP.pdf 342 Kb

Město Šluknov informuje - rekonstrukce a stěhování radnice ve Šluknově

Město Šluknov informuje veřejnost a všechny občany o plávaném zahájení komplexní rekonstrukce budovy radnice na nám. Míru 1, která bude zahájena 1. dubna 2017.

V této souvislosti dojde v první polovině měsíce března 2017 ke stěhování všech odborů a kanceláří, které mají na radnici sídlo do náhradních prostor městské ubytovny v Království čp. 10 (starostka, tajemnice, Odbor vedení města, Odbor rozvoje a ŽP, Odbor ekonomický, Odbor vnitřní správy a Odbor správy majetku), částečně pak do prostor pečovatelských bytů v Lužické ulici čp. 1093, naproti nádraží ČD (Odbor vnitřní správy – úsek sociální práce).

Úřední dny a hodiny zůstávající nadále zachovány: pondělí a středa 7:30 – 11:30 hodin a 12:30 – 16:30 hodin, mimo úřední hodiny jen po předchozí dohodě.

V náhradních prostorách by měl městský úřad sídlit do poloviny roku 2018, kdy je plánováno dokončení rekonstrukce radnice. O obnovení provozu v budově radnice bude veřejnost opětovně informována.

Odbor stavební úřad zůstává nadále umístěn v dosavadních prostorách na nám. Míru čp. 285.

Městská policie bude mít rovněž nadále své sídlo v dosavadních prostorách budovy radnice na nám. Míru 1.

Více informací, vč. komplexního seznamu kontaktů na jednotlivé odbory a zaměstnance a odkazů na on-line mapy na umístění náhradních prostor městského úřadu najdete na www.mesto-sluknov.cz

Velmi děkujeme občanům a široké veřejnosti za pochopení, že v době první poloviny měsíce března 2017, kdy bude probíhat stěhování radnice, bude provoz městského úřadu částečně omezen.

Ústecký kraj vyhlásil dotační program „Podpora začínajících podnikatelů v Ústeckém kraji pro rok 2017“

9. ledna vyhlásil Ústecký kraj dotační program Podpora začínajících podnikatelů v Ústeckém kraji.

Celková finanční alokace pro rok 2017 je 8 milionů korun. Maximální částka, kterou může začínající podnikatel od kraje získat je 200 tisíc korun, minimální pak 50 tisíc korun. Poskytnutá dotace může tvořit maximálně 70 % celkových uznatelných investičních i neinvestičních nákladů projektu. Maximální délka realizace projektu je 12 měsíců.

Příjem žádostí o dotaci bude probíhat od 9. února do 9. března.

Pro zájemce jsou připraveny 2 semináře, na kterých mají možnost seznámit se s podmínkami programu, žádostí a povinnými přílohami a obdrží zde odpovědi na své dotazy. Semináře se konají 16. 1. a 7. 2. 2017. On-line přihlášky jsou k dispozici na goo.gl/PLqRkS

Více informací se dozvíte na webových stránkách Ústeckého kraje www.kr-ustecky.cz, v sekci Dotace a granty - Podpora začínajících podnikatelů.

Dotační program administruje odbor strategie, přípravy a realizace projektů Krajského úřadu
Ústeckého kraje, oddělení lidských zdrojů, podpory průmyslu a podnikání

Informace o poskytování dotací z rozpočtu Města Jiříkova v roce 2017

Stejně jako v roce 2016, tak i pro následující rok 2017 Zastupitelstvo města Jiříkova zvolilo opět individuální poskytování dotací na základě žádosti dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších zákonů.

Žadatelé mohou tedy o dotaci žádat formou „Žádosti o poskytnutí dotace z rozpočtu Města Jiříkova.“ Tento formulář je k dispozici na stránkách města www.mestojirikov.cz a na ekonomickém odboru Městského úřadu v Jiříkově. Formulář je jednoduchý a srozumitelný, je nutnost při žádosti o dotaci vše řádně vyplnit a přiložit všechny požadované přílohy. V případě nejasností je možné se obrátit o radu na ekonomický odbor MěÚ Jiříkov.

Žádosti je možné předkládat po celý kalendářní rok bez omezení prostřednictvím podatelny MěÚ v Jiříkově. Jednotlivé žádosti budou individuálně posuzovány Finančním výborem Zastupitelstva města Jiříkova a s jeho vyjádřením budou postoupeny do příslušného orgánu města, který bude o poskytnutí dotace rozhodovat. V případě žádosti o dotaci vyšší než 50 000,- Kč, bude tímto orgánem Zastupitelstvo města Jiříkova, v opačném případě Rada města Jiříkova.

Schválená dotace bude poskytována formou veřejnoprávní smlouvy, která zpřesní použití dotace a její vyúčtování. Ke každé poskytnuté dotaci bude povinný procentuální podíl z vlastního zdroje žadatele. Vzor této smlouvy je také na webových stránkách Města Jiříkova.

Ing. Jitka Schovancová, vedoucí ekonomického odboru

Náhodné foto